Grupa Machineseeker pozostanie partnerem tytularnym Machineseeker EHF Champions League w sezonie 2025/26 – będzie to już czwarty z rzędu rok pełnienia roli oficjalnego sponsora tytularnego najbardziej prestiżowych klubowych rozgrywek piłki ręcznej w Europie.

Dzięki konsekwentnemu zaangażowaniu w piłkę ręczną na najwyższym poziomie, grupa nie tylko wzmacnia rozpoznawalność marki i zasięg międzynarodowy w obszarze maszyn używanych, aukcji przemysłowych oraz pojazdów użytkowych i rekreacyjnych, ale także podkreśla swoją pozycję lidera rynku w Europie.

Od sezonu 2022/23 najbardziej prestiżowe klubowe rozgrywki piłki ręcznej w Europie noszą nazwę Machineseeker EHF Champions League. Partnerstwo tytularne zostało właśnie przedłużone o kolejny sezon. Kultowy finałowy weekend będzie nadal rozgrywany pod ugruntowaną nazwą TruckScout24 EHF FINAL4. Umowa ta gwarantuje kontynuację cenionych praw do nazwy rozgrywek.

Przedłużenie współpracy podkreśla strategiczne dopasowanie pomiędzy międzynarodowymi rynkami kluczowymi dla Grupy Machineseeker – od Półwyspu Iberyjskiego po Skandynawię i Europę Wschodnią – a globalnym zasięgiem europejskiej piłki ręcznej klubowej.

Zasięg, znaczenie i emocjonalne zaangażowanie w markę

Jesteśmy dumni, że możemy rozpocząć czwarty rok jako sponsor tytularny EHF Champions League i EHF FINAL4 – tego ostatniego jako bezsprzecznego szczytu europejskiej piłki ręcznej klubowej. Piłka ręczna doskonale odpowiada naszym potrzebom widoczności jako cyfrowego lidera rynku – nie tylko w Niemczech, lecz w całej Europie. Każdy, kto szuka zasięgu, znaczenia i emocjonalnej lojalności wobec marki, nie może ignorować sponsoringu sportowego – a w europejskiej piłce ręcznej nie można pominąć Maschinensucher, Machineseeker i TruckScout24 – powiedział Sven Schmidt, współ-CEO Grupy Machineseeker.

Przedłużenie sponsoringu to efekt świetnych wyników rozgrywek w sezonie 2024/25, w tym znakomitej współpracy z Machineseeker, która po raz pierwszy została rozszerzona także na finały EHF. Spośród wielu innowacyjnych aktywacji podczas TruckScout24 EHF FINAL4 moim osobistym faworytem był balon na gorące powietrze TruckScout24, oferujący wyjątkową perspektywę na całe wydarzenie. Z niecierpliwością czekamy, by wspólnie z Machineseeker ponownie podnieść te rozgrywki na jeszcze wyższy poziom w kolejnym sezonie – dodał David Szlezak, dyrektor zarządzający EHF Marketing.

Grupa Machineseeker prowadzi wiodące platformy marketplace dla maszyn używanych, a także pojazdów użytkowych i rekreacyjnych – Machineseeker, TruckScout24, Werktuigen, Used-Machines.com. Ponad 12 000 sprzedawców oferuje tam ponad 300 000 maszyn, aukcji i pojazdów. Platformy przyciągają miesięcznie ponad 15 milionów odwiedzających, generują ponad 360 000 kwalifikowanych zapytań i pośredniczą w transakcjach o wartości przekraczającej 10 miliardów euro rocznie.