Superliga sp. z o.o. rozpoczęła szeroką akcję promującą piłkę ręczną we współpracy z TikTokiem – globalną platformą rozrywkową. Właśnie ruszył specjalny challenge #SUPERrzut, a znanych z tego medium twórców spotkać będzie można na meczach PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet. Dodatkowo, planowana jest organizacja specjalnego meczu z gwiazdami szczypiorniaka oraz znanymi osobowościami TikToka.
Współpraca Superligi z TikTokiem potrwa do końca 2022 roku i obejmie szereg aktywacji wizerunkowych. Wszystkie kluby grające w PGNiG Superlidze oraz PGNiG Superlidze Kobiet otrzymały status oficjalnych kont w aplikacji. Wystartował dedykowany challenge #SUPERrzut, którego celem jest zaangażowanie użytkowników w zabawę kontekstowo związaną z rozgrywkami piłki ręcznej. W akcję angażują się czołowe zawodniczki i zawodnicy, grający na najwyższym szczeblu rozgrywek szczypiorniaka w Polsce oraz popularni Tiktokerzy.
„Sport i TikTok to coraz częstsze połączenie. W miarę, jak rośnie i dywersyfikuje się nasza grupa użytkowników, rośnie zapotrzebowanie na wiodące kategorie rozrywkowe. Współpracujemy z organizacjami futbolowymi, piłki ręcznej, siatkówki, rugby i wieloma innymi, które doceniają naszych unikalnych użytkowników, ich zaangażowanie i otwartość na odkrywanie. Nie mogę się doczekać efektów współpracy z Superligą, a wszystkich już teraz serdecznie zapraszam do śledzenia w aplikacji efektów tej współpracy” – komentuje Paula Kornaszewska, Head of Operations CEE TikTok.
W aplikacji powstała dedykowana zakładka, w której można poznać każdy z Superligowych klubów oraz wziąć udział w interaktywnym quizie. Tiktokowi twórcy będą regularnie gościć na meczach PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet, relacjonując swoim fanom przebieg sportowych wydarzeń oraz biorąc udział w aktywacjach dla kibiców.
Przez okres trwania współpracy logo TikToka będzie promowane na bandach LED, podczas spotkań PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet, transmitowanych na antenie TVP Sport. Aplikacja TikTok będzie również promowana w działalności digitalowej Superligi. Etapy współpracy będą także szeroko komunikowane w mediach Superligi oraz klubów grających na najwyższym szczeblu rozgrywek piłki ręcznej w Polsce.
Gwiazdy szczypiorniaka zagrają z popularnymi twórcami TikToka
Punktem kulminacyjnym wspólnych działań będzie mecz piłki ręcznej, pomiędzy zawodniczkami i zawodnikami PGNiG Superligi, a osobowościami znanymi z TikToka. Mecz będzie można obejrzeć z trybun na żywo oraz w aplikacji TikTok, na oficjalnych kontach PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet na TikToku.
Nie będzie to typowy mecz piłki ręcznej, tylko widowisko z zaskakującymi zwrotami akcji. Planujemy bowiem wpleść w mecz szereg elementów, zmieniając tym samym zasady gry. Nie będę jednak teraz odkrywał wszystkich kart. Jedno jest pewne – to będzie dobra zabawa w sportowym rytmie i niestandardowa forma promocji piłki ręcznej skierowana do odbiorców, którzy wcześniej niekoniecznie mieli styczność z handballem. Współpraca z TikTokiem to kolejne digitalowe partnerstwo, które Superliga podejmuje w ostatnim czasie, poszerzając tym samym kanały dotarcia do kolejnych odbiorców i promując piłkę ręczną w nowych formatach – mówi Maciej Turchan, PR Manager Superligi sp. z.o.o.